Prečo objednať program s abonentnou službou Subscription AutoRenewal 365
Ak si objednáte program spolu s abonentnou službou Subscription, získate prístup k upgradom a updatom softvéru. Opravy, vylepšenia ako aj nové funkcie budete mať dostupné ihneď po uvedení. Navyše, ak vyjde nová verzia AutoCADu DWG, s abonentnou službou máte istotu, že budete kompatibilný s kolegami a partnermi.
Ak si objednáte program spolu s abonentnou službou Subscription, získate bezplatnú Online technickú podporu pre lepšie zvládnutie „nepohody“ v súvislosti s neželanými udalosťami pri používaním softvéru. Môžete si dohodnúť bezplatnú telefonickú, chatovú či e-mailovú konzultáciu, ako aj asistenciu prostredníctvom vzdialenej plochy. Nemusíte nikam cestovať ani vy, rovnako ako ani pracovník našej technickej podpory.
Ak si objednáte program spolu s abonentnou službou Subscription, získate Online sériové číslo, ktoré vám umožní licenciu flexibilne prenášať (aktivovať a / alebo deaktivovať) z jedného počítača na iný. Budete tak môcť používať program kdekoľvek, nielen v kancelárii, ale aj doma či na cestách.
S abonentnou službou Subscription získate aktualizácie programu, technickú podporu či väčšinu ďalších služieb získate bez dodatočného spoplatnenia. Na rozdiel od vás, si užívatelia bez abonentnej služby budú musieť, upgrady kupovať za ceny, ktoré sú násobne vyššie, než je jeden paušálny ročný poplatok za službu. Užívatelia bez abonentnej služby si taktiež budú musieť hradiť technickú podporu už po 90-tich dňoch od zakúpenia licencie, resp. po 30-tich dňoch od zakúpenia komerčného upgradu. Navyše, ak si objednáte program spolu so službou, získate ju na prvý rok úplne zadarmo (100% zľava).
Ak si objednáte program spolu s abonentnou službou Subscription, získate prístup k inštalačným súborom a aktivácii aj starších, predchádzajúcich verzií softvéru (až po ver. 2012).
Pretože abonentná služba Subscription AutoRenewal 365 je na prvý rok zadarmo a v ďalších rokoch je výška poplatku za zlomok cien oproti cenám komerčných upgradov, krivka kumulatívnych nákladov sa v porovnaní komerčnými upgradami križuje až v piatom roku. Ak ste si istý, že nebudete potrebovať aktualizácie programu a dodatočné služby skôr, stačí ak si objednáte licenciu bez abonentnej služby a následne si objednáte upgrade raz za 5 - 6 rokov, príp. v dlhšom intervale. Ak ste si však istý, že bude potrebovať aktualizácie či dodatočné služby skôr, je z hľadiska nákladov výhodnejšie objednať si licenciu spolu s abonentnou službou Subscription.
Ak si objednáte program spolu s abonentnou službou Subscription a po čase zmeníte názor, môžete službu vypovedať v ktoromkoľvek roku, vždy však najneskôr 30 dní pred ďalším fakturačným obdobím. Ak službu ukončíte, budete mať právo používať program bez časového obmedzenie vo verzii, ktorú ste získali / získate v rámci služby ako poslednú.
Ak po čase opäť zmeníte názor, znovu máte na výber či si upgrade na aktuálnu verziu programu objednáte s abonentnou službou Subscription (na prvý rok zadarmo) alebo bez nej.
Ak si stále nie ste istý, objednajte si program spolu so službou Subscription. Získate tak nielen ďalších 11 mesiacov na „rozmyslenie“, ale aj 12 mesiacov služby zadarmo (na skúšku).
Službu Subscription AutoRenewal 365 nie je možné objednať samostatne. Ide o voliteľnú doplnkovú abonentnú službu k trvalej licencii (paušálne predplatné budúcich aktualizácií a technickej podpory), ktorá sa obnovuje každoročne automaticky, vždy k výročnému dňu, až do ukončenia / vypovedania služby. V prípade ukončenia služby má užívateľ právo používať licenciu bez časového obmedzenie vo verzii, ktorú získal v rámci služby ako poslednú. Službu je možné objednať len s novou licenciou, resp. s upgradom na najnovšiu verziu.
Viac o abonentnej službe Subscription AutoRenewal 365 (VOP).