×

Technická podpora je pre zákazníkov s abonentnou službou GstarCAD Subscription AutoRenewal 365 poskytovaná zadarmo, pre zákazníkov bez abonentnej služby je bezplatná počas prvých 90 dní od zakúpenia novej licencie, resp. 30 dní od zakúpenia upgradu.

Vážení zákazníci,

v termíne od 23.12.2020 do 10.01.2021 budeme fungovať v obmedzenom režime. V prípade, že nás nezastihnete telefonicky, nás prosím kontaktujte e-mailom alebo využite kontaktný formulár, prípadne formulár technickej podpory. Ďakujeme za pochopenie.

Želáme Vám príjemné sviatky a úspešný nový rok.

— Tím GS SOFT

OnLine technická podpora

PON - PIA / 08:00 - 16:00

SPUSTIŤ

Technická podpora

PON - PIA / 08:00 - 16:00

ŽIADOSŤ O TECHNICKÚ PODPORU

Kontaktujte nás

Slovenská republika: +421 2 2027 5562

KONTAKTNÝ FORMULÁR

Vedeli ste, že poskytujeme OnLine podporu?

Iste dobre viete, aké ťažké je vysvetľovať po telefóne, čo presne sa v počítači deje, ak potrebujete náhle poradiť. Práve v tejto situácii môže pomôcť služba OnLine podpora. Nemusíte nikam cestovať ani vy, ani náš technik.

Všetko, čo musíte urobiť, je spustiť službu a nechať nás pracovať na riešení. Väčšina malých problémov môže byť riešená do niekoľkých minút a potom sa môžete vrátiť k práci. Tento spôsob je rýchlejší a šetrí vaše peniaze.

Príklad: ak sme OnLine

Ak sme OnLine, môžeme ihneď komunikovať cez správy v podokne pre chat.

Príklad: ak nie sme OnLine

Ak nie sme práve OnLine, podokno pre chat nie je k dispozícii. V takom prípade nás najprv kontaktujte a dohodnite si termín, ktorý bude vyhovovať obom stranám.

TOP