PROBLÉMY S INŠTALÁCIOU?
Pri problémoch s inštaláciou sa najprv uistite, či sa veľkosť stiahnutého inštalačného súboru zhoduje s deklarovanou veľkosťou. Niekedy môže prísť počas sťahovania súborov ku krátkemu výpadku internetového spojenia (obzvlášť, ak máte u poskytovateľa internetu dynamicky prideľovanú IP adresu). Vtedy je potrebné inštalačný súbor stiahnuť ešte raz.
Najnovšie technológie ochrany (Smart Screen Filter systému Windows) môžu spôsobiť, že napriek pozitívnym kontrolám môžu byť inštalačné balíčky sťahované z internetu (EXE alebo ZIP) vyhodnotené ako súbory predstavujúce potenciálnu hrozbu a upozorňujú vás, že ak neviete identifikovať jeho poskytovateľa, mohli by ste takýmto súborom infikovať váš počítač.
Pri posudzovaní bezpečnosti súborov je jednou z metrík i to, ako často bol daný súbor stiahnutý inými užívateľmi (čím vyšší počet stiahnutí, tým nižšia pravdepodobnosť, že sa jedná o hrozbu), čo na jednej strane užívateľov internetu viac chráni, no na strane druhej poškodzuje produkty menších softvérových firiem (napr. GstarCAD) oproti veľkým software-housom (AutoCAD).
Aj keď garantujeme bezpečnosť u všetkých súborov stiahnutých z našej webovej lokality, NEODPORÚČAME REZIDENTNE VYPNÚŤ ktorýkoľvek z komponentov ochrany (Antivírus, Smart Screen Filter, Riadenie užívateľských účtov systému Windows a pod.), ale postupovať v inštalácii GstarCADu a / alebo modulov CADprofi ďalej, manuálnym odblokovaním.
Tieto garancie neposkytujeme pri použití tohoto postupu na sťahovanie iných súborov od iných poskytovateľov (z iných webových lokalít).
Pri upozornení systému jednoducho kliknite na "Ďalšie informácie" a následne na tlačidlo "Aj tak spustiť".
V prípade, ak si nie ste istí, KONTAKTUJTE NÁS.